نیازمند حل عاملانه مسائل حوزه انسانی هستیم

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: باتوجه به اینکه شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی فعالیت آنچنانی ندارند و این ظرفیت در این خصوص وجود دارد که نیازمند حل عاملانه مسائل در حوزه انسانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،حسین نجفی در جلسه جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده، با بیان اینکه برخی از مسائل در شهرستان ها نیازمند تصمیم استانی است، اظهار کرد: در این خصوص باید جلسات مختلفی با فرمانداران صورت پذیرد تا مسائل شهرستانی از جمله مسائل اجتماعی، فرهنگی، سلامت، خانواده و... که نیازمند کمک مدیران استانی است طرح و مصوبه ای انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه هایی که در حوزه علوم انسانی وجود دارد این است که شرکت های دانش بنیان در این حوزه فعالیت آنچنانی ندارند، افزود: ظرفیت های لازم در این خصوص وجود دارد که نیازمند حل عاملانه مسائل در حوزه انسانی هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار زنجان، با بیان اینکه در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در زنجان موسسه ای شکل نگرفته است، افزود: باید کمک کنیم تا فارغ التحصیلان علوم انسانی موسسات ، شرکت ها و اندیشکده هایی را ایجاد کنند تا بتوانیم در این حوزه مطالعات لازم را انجام و اقداماتی صورت گیرد.

نجفی با بیان اینکه متاسفانه تیم و گروهی وجود ندارد که هسته ای را تشکیل دهد که دانش بنیان بتواند مسئله را حل کند، اظهار کرد: همچنین در امر تربیت نیز نیازمند فکر جمعی هستیم تا بتوانیم در این خصوص ورود کنیم که میتوان با ورود شرکت های دانش بنیان فعالیت های فرهنگی شکل گرفته در استان را بررسی کرد.

وی تاکیدکرد: در این راستا باید موقعیت لازم را متولد کرد و از کسانی که پیگیر موارد در حوزه علوم انسانی و...هستند دعوت شود و خیریه های مرتبط نیز به صورت هوشمند متصل شوند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha