مسکن ملی در زنجان تا پایان سال جاری به نتیجه مطلوب می رسد

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تا پایان سال جاری به نتیجه مطلوبی می رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید محمد شعاعی در بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان با قوت و سرعت خوبی در حال اجرا است و عملیات ساخت و ساز به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر هفته بازدید های مستمر توسط استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان انجام می شود، اظهار داشت: از نزدیک در جریان روند اجرای کارها و وضعیت پروژه ها هستیم.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، افزود:خوشبختانه دفتر فنی استانداری زنجان هم هر هفته بازدید مرتب و مستمر از روند اجرای ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را دارند و از نزدیک روند عملیات اجرای ساخت و ساز را رصد می کنند.

شعاعی با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می رسد، تاکید کرد:باید برای تحقق این مهم کارها باید با سرعت خوبی جلو برود.

وی با یادآوری اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، بیان داشت: متاسفانه اول بودن استان زنجان در اجرای پروژه های نهضت ملی باعث شده مشکلات را هم زودتر از سایر استانها لمس کند ولی اداره کل راه و شهرسازی استان با تمام توان برای ساخت واحدهای مسکونی متقاضیان در سریع ترین زمان ممکن تلاش لازم را دارد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha