کمیته پایش طرح های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی گفت: کمیته پایش تسهیلات تولید در استان راه اندازی می شود تا طرح ها پالایش شود و آن دسته از طرح هایی که برای برگشت سرمایه مشکلات کمتری دارند، به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مجتبی شریعتی فر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: کمیته پایش تسهیلات تولید در استان راه اندازی می شود تا طرح ها پالایش شود و آن دسته از طرح هایی که برای برگشت سرمایه مشکلات کمتری دارند، به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

وی گفت: خراسان جنوبی سال گذشته با کمک بانک های عامل و دستگاه های اجرایی، رتبه دوم کشور در تعداد طرح های سرمایه گذاری که خارج از مسیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بهره برداری رسیده اند را در کشور کسب کرد.

وی افزود: ارتباط گیری خوب با ارباب رجوع باعث می‌شود تا چنانچه در سرفصلی مشکل قانونی برای پرداخت تسهیلات وجود داشته باشد، مردم ناراضی از بانک خارج نشوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌ گذاری و اشتغال استانداری متذکر شد: پایش طرح های اقتصادی و اشتغال محور در دستور کار قرار دارد تا یک سری واحدها که در گذشته چندین مرتبه تسهیلات دریافت کردند اما نتوانستند اشتغالی رقم بزنند، مجدد به بانک ارسال نشوند.

شریعتی ادامه داد: قرار است تسهیلات پرداختی در استان هدفمند و با نظر خواهی از دستگاه‌های ذی ربط و بانک و سابقه متقاضی در طرح های قبلی پرداخت شود، و این برنامه نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی بانک های عامل و بخش خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha