برگزاری  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  واحدهای راکد استان فارس

مدیرکل صمت فارس: ارکان اصلی تداوم و رشد تولید و توسعه فعالیتهای اقتصادی تامین سرمایه در گردش، نیروی انسانی ماهر و توانمند، مواد اولیه و بازار فروش است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و حضور روسای دستگاههای اجرایی ذی ربط و مدیران بانکهای عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد .
دراین جلسه موضوعات ، مسائل و مشکلات ۳۵ بنگاه اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه رب گوچه فرنگی و ترشیجات و شوریجات ، خدمات ، پیمانکاری ، تولید کاغذ و کارتن ، تیغ جراحی و ... موضوعات و مسائل و مشکلاتی بود که در زمینه تعیبن تکلیف بدهی،پاسخ استعلام، اقاله و... پیگیری وگزارش انجام برخی مصوبات قبل بحث، گفتگو و بررسی ، تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد.
مدیرکل صمت فارس با اشاره به اینکه حفظ، تداوم تولید و حرکت چرخ صنعت و بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی مستلزم عوامل متعددی است اظهار داشت : تامین سرمایه در گردش، نیروی انسانی ماهر و توانمند، مواد اولیه و بازار فروش،به روزرسانی ماشین‌آلات واحدهای تولیدی از ارکان اصلی تداوم و رشد تولید و توسعه فعالیتهای اقتصادی است.
ایزدی با تاکید براینکه با رشد تولیدمی توان تورم را نیز مهار کرد تصریح کرد: در این راستا ضرورت دارد؛ تا از همه ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی استان در جهت تقویت تولید و توسعه فعالیت بنگاه های اقتصادی بهره گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha