ضرورت مردمی سازی برنامه ها و رویدادهای عرصه حجاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:مردمی سازی برنامه ها و رویدادهای عرصه حجاب و عفاف موجب ترویج اصولی و منطقی براساس گفتمان اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت طبنا از کردستان، علی اصغر دریایی در جلسه کارگروه حجاب و عفاف گفت: فرهنگ سازی حجاب با استفاده از مولفه‌های فرهنگی و هنری مدنظر رویدادهای عرصه عفاف و حجاب قرار گیرد.


وی افزود: مسئله حجاب نبایستی موجبات اختلاف افکنی مابین ادارات و سازمان ها را فراهم سازد.


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ضمن اشاره به جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص راهکارهای ترویج عفاف و حجاب تصریح کرد: تا زمانی که نگاه و دیدگاهمان با نگاه ولی امر مسلمین تنظیم و در یک راستا نباشد امکان خطا بسیار زیاد است.

دریایی تصریح کرد: همه برنامه های ما در راستای ترویج عفاف و حجاب و زنده کردن اخلاق اسلامی در میان اقشار مختلف مردم و مخاطبین و جامعه هدف بوده است.


وی مردمی سازی برنامه‌های فرهنگ‌وهنری را از شعارهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کردند و اذعان داشت: مردمی سازی برنامه ها و رویدادهای عرصه حجاب و عفاف موجب ترویج اصولی و منطقی براساس گفتمان اسلامی خواهد شد، در همین راستا برگرداندن پوشش و لباس فاخر کردی به جامعه کردستان در برنامه ها و رویدادها مدنظر قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha