اولویت وام ودیعه مسکن با مستاجرانی که از امتیاز وام استفاده نکرده اند 

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت وام هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
بهزاد کردلو اظهار کرد: متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی افزود: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند می توانند از امتیاز ودیعه مسکن استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه میزان ودیعه مسکن تغییری نکرده است، اظهار داشت: میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان بود.

کردلو با بیان اینکه وام ودیعه مسکن، یکی از تسهیلاتی است که در راستای کمک به مستاجران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت وام بوده و مستاجرانی که در سال‌های گذشته موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده‌اند در اولویت های بعدی برای دریافت ودیعه مسکن هستند.

وی تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha