حضور مستمر در بین مردم سرلوحه کار مدیران باشد

استاندارزنجان گفت: تحقق عدالت، حساسیت به فساد، تحقق عدالت و حضور مستمر در بین مردم باید در سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد علیه السلام با بیان اینکه باید در کارهای مدیریتی بیشتر حواسمان باشد چه کارهایی را انجام میدهیم اظهار کرد: متاسفانه از گزارشات ارائه شده در جلسه توسط برخی از مدیران حس بسیار خوبی را دریافت نکردم که باید بیشتر از این اقدامات و انرژی در استان گذاشته شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت نگاه متفاوت دولت سیزدهم حرکت کرد، افزود: تغییر ذهنیت مدیران و داشتن نگاه تحول گرایانه و انقلابی در پیگیری امورات مورد تاکید است.

استاندار زنجان، تاکید کرد: تحقق عدالت، حساسیت به فساد، تحقق عدالت و حضور مستمر در بین مردم از شعارهای این دولت است باید در سرلوحه کار مدیران باشد.

افشارچی با بیان اینکه باید در تمام مسائل دلار زدایی باشد تا منجر به رشد و تولید در کشور شود، افزود: با تاکید بر مبنای اصول بازسازی در حوزه رشد تولید باید دنبال مواردی رفت که برای کشور تولید ثروت کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان در موضوع تبصره ۱۶ موفق بوده است، اظهار کرد: همچنین در خصوص احیای واحد های تولیدی به صورت جدی پیگیر هستیم و در حوزه آب و انرژی نیز انرژی لازم گذاشته و در کنار مردم هستیم تا مشکلات رفع شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم رشد تولید در استان باید نگاهمان تحول گرایانه و انقلابی باشد، بیان کرد: باید در بین مردم احیای امید کرد واصلی ترین کار نیز در مورد در جایگاه خود این است که تغییر دهنده باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha