موافقت با تامین برق شهرک‌های صنعتی و آب مورد نیاز برخی شهرهای فارس

استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران و دیدار با وزیر نیرو، تامین برق شرکت های صنعتی استان را خواستار و پیگیر تامین آب و برق برای احداث واحدهای طرح جهش مسکن شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه با حضور در وزارت نیرو، در نشست مشترک با مهندس محرابیان وزیر نیرو، مهندس کردی رئیس توانیر و دکتر رسولیان رئیس شرکت شهرک های صنعتی کشور و تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خواستار تامین برق شهرک‌های صنعتی فارس شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بیشتر پیشنهادات استان برای تأمین برق شرکت های صنعتی فارس مورد پذیرش و موافقت وزیر نیرو قرار گرفت، گفت: مقرر شد جلسه ای باحضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک های صنعتی کشور تشکیل شود؛ پروژه‌ به پروژه مصوب گردد و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن آغاز شود.

دکتر ایمانیه از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره در جهت جابجایی کانالهای آب خبرداد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس در خصوص آبرسانی به طرح های جهش ملی مسکن، اظهار داشت: مشکل کمبود اعتبار برای زیرساخت های آب و برق فرا استانی است؛ اما بر اساس توافق شورای عالی مسکن و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم آب و برق مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش مسکن، با تامین اعتبار توسط وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی تا پای پروژه ها تامین شود.

دکتر ایمانیه در ادامه این سفر در دیدار با یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، از تمایل این سرمایه گذار برای همکاری در احداث منازل نهضت ملی جهش مسکن در فارس خبر داد و افزود: این شرکت همچنین تمایل دارد با پیمودن فرآیندهای قانونی در احداث دو تقاطع غیر همسطح در بزرگراه امام خمینی رحمت الله علیه مشارکت نماید که تحقق این امر در بالا رفتن سطح ایمنی کمربند جنوبی شیرازی نقش موثری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha