اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به زنجان

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور گفت: در مجموع ۳ هزار میلیارد تومان در غالب متمم سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه های مصوب سفر  ریاست جمهوری به استان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،محسن منصوری شامگاه روز سه شنبه( ۳۰ خردادماه) در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی m6 زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سفر امروز برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت و تصمیم گیری درخصوص پروژه‌های کلان استان بود، اظهار کرد: اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان یکی از مطالبات مهم استان زنجان است که این پروژه پیشرفت ۷۵ درصدی دارد که برای اتمام پروژه یک هزار و ۳۰۰میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیازمند است که تصمیمی برای تامین مالی این پروژه صورت گرفت تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از دو صنایع بزرگ استان زنجان، بیان کرد: گره‌هایی در کار این صنایع وجود دارد که اگر حل شود حداقل ۲ هزار نفر اشتغال جدید در سطح استان ایجاد می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان گفت: این ورزشگاه نیازمند تصمیم گیری مدیریتی و تامین اعتبار است که قرار شد از طریق سازمان برنامه و بودجه در تکمیل این ورزشگاه کمک شود.

منصوری با بیان اینکه حوزه اب و فاصلاب از ضروری‌ترین نیازهای استان است، بیان کرد: وزارت نیرو ۷۵۰ میلیارد تومان در این حوزه برای اتمام پروژه های آب و فاضلاب برای دوسال اعتبار کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای اصلاح برخی از راه‌های روستایی نیز تصمیم گرفته شد که ۱۰۰ میلیارد تومان مجموعه راهداری کمک کند، همچنین ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم در اختیار استاندار در غالب متمم سفر رئیس جمهور قرار خواهد گرفت تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی خوب داشتند کامل شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع ۳ هزار میلیارد تومان در غالب متمم سفر ریاست جمهوری با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه اضافه می‌شود تا برای تکمیل پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری هزینه شود.

منصوری با بیان اینکه استان زنجان از نظر کمی جزو استان های پیشرو در حوزه مسکن است، افزود: از تعداد ۲۷ هزار نفر ثبت نامی واجد شرایط استان، ساخت ۱۷ هزار واحد شروع شده است که اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha