تسهیل و رفع موانع بنگاه های اقتصادی استان فارس

مدیرکل صمت فارس گفت: صنایع کوچک و متوسط در کارآفرینی، نوآوری ، تغییر فناوری ، پویایی صنعت و توسعه صادرات غیرنفتی نقش آفرین است .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و حضور روسای دستگاههای اجرایی ذی ربط و مدیران بانکهای عامل در استانداری فارس برگزار شد .

در جلسه پانصدو بیست و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد موضوعات ، مسائل و مشکلات ۲۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه تجهیزات مخابراتی ، روغن خوراکی ، کاغذ، قند ، آبگرمکن ایستاده، آب معدنی ، دستکش جراحی ، قطعات فلزی و پلیمری ، طرح تولید کاشی و سرامیک هیدرو کربن ، میلگرد و ... موضوعات و مسائل و مشکلاتی بود که در زمینه تعیین تکلیف بدهی، تعیین تکلیف سهام ، اعلام مانده بدهی ، تعیین تکلیف تسهیلات مورد نیاز ، نصب انشعاب و تقسیط مانده بدهی ، اقدامات در جهت واگذاری به هیات حمایت از صنایع ، رفع پلمپ، پیگیری مصوبات قبلی ، واگذاری زمین ،درخواست تسهیلات و... پیگیری بحث،گفتگو ، بررسی و برای انجام اقدامات و همکاری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ شد.
مدیرکل صمت با تاکید بر خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم با بهره گیری صحیح ازعلم ، دانش ، تکنولوژی ، ماشین آلات ، امکانات و ظرفیت‌های موجودگفت : تلاش مستمر برای فراهم سازی زیرساخت ها ، حمایت و هدایت بخش خصوصی جهت جذب سرمایه و سرمایه گذاریهای لازم درطرحها و پروژه های بزرگ در صنایع مادر تخصصی و دانش بنیان و هایتک همچنین احیا واحدهای راکد، ارتقاء سطح کمی و کیفی میزان صادرات ، افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای تولیدی و تثبیت و رشد اشتغال در استان از جمله برنامه ریزی مدون اداره صمت فارس است.
ایزدی با اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در کارآفرینی، نوآوری ، تغییر فناوری، پویایی صنعت ، توسعه صادرات غیرنفتی و افزایش ارزش‌افزوده افزود : اشتغال مولد و پایدار، رشد تولید و خودکفایی اقتصادی ، ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد توام با صنایع بزرگ و کوچک فراهم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha