هشدار رئیس شورای اسلامی  به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای تعمیر کولرهای خراب

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شرکت واحد اتوبوسرانی این کلانشهر اخطار می‌دهیم کولرهای خراب اتوبوس‌ها را تعمیر کند، زیرا حضور در اتوبوس بدون کولر برای راننده و مسافران زجرآور است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)مهدی چمران امروز_ یک‌شنبه چهارم‌تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: رئیس دیوان عدالت اداری به مناسبت هفته قوه قضائیه در جلسه امروز شورای شهر پایتخت حضور دارد، زیرا مسائل مشترک با قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری داریم.

وی افزود: در فصل تابستان باید در اتوبوس و تاکسی‌ها از وسایل سرمایشی استفاده شود، رانندگان از روشن‌کردن کولر وسایل نقلیه عمومی خودداری نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به شرکت واحد اتوبوسرانی این کلانشهر اخطار می‌دهیم کولرهای خراب اتوبوس‌ها را تعمیر کند، زیرا حضور در اتوبوس بدون کولر برای راننده و مسافران زجرآور است.

چمران ادامه دارد: ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه‌های شهرداری در اسفندماه سال گذشته در جلسه امروز انجام می‌شود؛ گزارش حساب و درآمد فروردین امسال نیز آماده است و در جلسه‌های دیگر ارائه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: گزارش حسابرسی سال ۹۶ تا ۹۹ به اتمام رسیده است و امروزه گزارش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نرخ تعیین شده برای تاکسی‌ها گفت: رانندگان تاکسی که کولر روشن می‌کنند و تاکسی‌هایی که در آن کولر روشن نمی‌شود، نرخ تعیین شده‌ای دارند، بنابراین درخواست می‌کنم رانندگان کولرها را روشن و نرخ مربوطه را دریافت کنند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha