۲ سانحه تصادف در محور زنجان – قزوین ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ سانحه تصادف در محور جاده زنجان – قزوین ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی با اشاره به جزئیات ۲ سانحه تصادف در محور جاده ترانزیت زنجان_قزوین، اظهار کرد:  با گزارش مردمی درساعت ۱۳:۵۲ مبنی بر وقوع تصادف زنجیره ای سه خودرو در این مسیر ارتباطی به ندای امداد بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف زنجیره ای با برخورد پژو ۲۰۷، پراید و نیسان رخ داده بود، افزود: تیم های امدادی اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان حادثه کردند و ۲ نفر از آنها نیز توسط تیم های هلال احمر به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان  با بیان اینکه سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تاکید کرد: رهاسازی و امدادرسانی به مصدومان این سانحه در ۲ ساعت تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر انجام شد.

هاشمی در ادامه به وقوع  تصادف دیگری در کیلومتر ۴ جاده زنجان – قزوین اشاره کرد و افزود: در این سانحه یک دستگاه پراید واژگون ئ ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

وی گفت: این حادثه ساعت ۱۴:۲۱ رخ داد که امدادگران اقدام به تثبت صحنه تصادف کردند و اورژانس مصدومان را به بیمارستان منتقل کرد.

انتهای پیام/نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha