واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت طی یک ماه آینده

استاندار زنجان گفت: در طول یک ماه آینده تعداد قابل توجهی زمین در اختیار افرادی که طبق قانون جوانی جمعیت درخواست کرده‌اند، در اختیار گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه(۱۱تیرماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه هر هفته جلسات جدی  در حوزه مسکن در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: انتظار بنده از جلسات شورای مسکن این است که توافقات اولیه باید پشت صحنه شورای مسکن حل شده باشد، و در جلسه مصوبات و چکش سازی های لازم ارائه شود.

وی تأکیدکرد: مسکن برای استان مهم است و هر روزه شاهد چالش هایی هستیم که ادامه دار نیز است، که برای رفع این چالش ها همکاری و تلاش دستگاه های اجرایی را میطلبد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد  اتفاقات خوبی در حوزه مسکن  زنجان بودیم، بیان کرد:

در هفته گذشته به بانک مسکن مراجعه کردیم و و طبق موافقت های صورت گرفته با بانک اگر پروژه‌ها بالای ۶۰ درصد رشد داشته باشد؛ برای آن قرارداد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی بسته شود.

افشارچی با اشاره به اینکه مجلس در ارتباط با هزینه های بیمه واحد های مسکونی تصمیماتی را گرفته است، افزود: در صورت تایید شورای نگهبان این طرح ۲ سال مسکوت  میماند که با این اقدام  ۵۰ میلیون تومان از قیمت تمام شده  هر واحد مسکونی کاهش می‌یابد که اخبار خوبی برای مردم است.

وی تصریح کرد: راه‌ و شهرسازی ۴۵۰ میلیون تومان آورده از متقاضیان مسکن ملی داشته است که اگر مسیر مذکور پیش رود آورده مردم نزدیک ۲۵۰ میلیون تومان کم خواهد شد که اتفاق بسیار خوبی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بنده برای همه بانک ها آمادگی کامل دارم برای مذاکره را دارم افزود: باید بانک های دیگر هم باید در این راه همراه و پای کار باشند.

افشارچی در ادامه  با بیان اینکه در ارتباط با واگذاری زمین در حوزه جوانی جمعیت نیز خبرهای خوشی وجود دارد، اظهار کرد: در طول یک ماه آینده تعداد قابل توجهی زمین در اختیار افرادی که طبق قانون جوانی جمعیت درخواست کرده‌اند، در اختیار گذاشته  خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که استان زنجان در نیمه اول مرداد ماه میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهد بود، افزود: بسیاری از پروژه های مسکن روستایی و مسکن ملی و واگذاری زمین با حضور وزیر انجام و به بهره برداری خواهد رسید

این مسئول با بیان اینکه مسکن ملی یکی از پروژه های مهم است، تاکید کرد: باید این پروژه را با کمترین هزینه و کمترین دغدغه ذهنی برای مردم باید جلو ببریم، وظیفه ما خادمی مردم است و تا جایی که اختیارات و امکانات لازم را در اختیار داریم باید برای مردم دغدغه ذهنی ایجاد نکنیم و با انرژی و تلاش مستمر مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha