برگزاری دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان لارستان

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان کلیه اعضا ستاد انتخابات شهرستان بدون استثناء می بایست از هم اکنون قانون انتخابات را مطاله کنند و آموزش های لازم را فرا گیرند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، جلسه ستاد انتخابات شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و کلیه اعضا ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی به هیج وجه حق استفاده از امکانات دولتی برای طرفداری از حزب و یا جناح خاصی در انتخابات را ندارند، گفت: مدیران، بخشداران، دهیاران، کارکنان فرمانداری واعضا ستاد انتخابات شهرستان باید به دور از هرگونه طرفداری در برگزاری انتخابات با شکوه و سالم سهیم باشند.
وی بیان کرد: مهمترین اهداف دولت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است و حضور نامزدهای انتخاباتی از گروه و حزب های مختلف قابل احترام است و آرای مردم نتیجه انتخابات را مشخص می کند.
داریوش دهقان خاطر نشان کرد: هم اکنون در زمان شروع برنامه ریزی های انتخابات قرار گرفته ایم و وظیفه داریم که با در نظر گرفتن حاکمیت قانون ایفای نقش کنیم.
فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کلیه اعضا ستاد بدون استثناء می بایست از هم اکنون قانون انتخابات را مطاله کنند و آموزش های لازم را فرا گیرند، گفت: تقویت قانون گرایی و حاکمیت قانون یک ارزش اجتماعی است و وظیفه تک تک افراد گام برداشتن در این مسیر است.
نماینده عالی دولت در لارستان اذعان کرد: انتخابات پیش رو از جمله مهمترین وقایع سیاسی است که در این راستا برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
دهقان افزود: برگزاری سالم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهداف اصلی دولت است و بار دیگر مردم لارستان بزرگ با حضور باشکوه در انتخابات اسفند ماه ولایت مداری، بصیرت و همدلی خود را به دنیا نشان خواهند داد.
در ادامه کلیه اعضا ستاد انتخابات شهرستان نیز پیشنهاد ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha