مهدی طارمی هدف اصلی آث‌میلان به‌جای موراتا و اسکاماکا

باشگاه آث‌میلان ایتالیا برای خرید مهاجم، آلوارو موراتا و جانلوکا اسکاماکا را زیر نظر داشت اما هم‌اکنون مهدی طارمی را برای تقویت خط‌حمله می‌خواهد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)فعالیت‌های باشگاه میلان در بازار نقل‌وانتقالات تاکنون موردتوجه طرفداران روسونری قرار نگرفته است. مهم‌تر اینکه تلاش‌های این باشگاه برای جذب آلوارو موراتا و جانلوکا اسکاماکا برای تقویت خط‌حمله به در بسته خورده و به‌همین دلیل توجه این باشگاه به بازار پرتغال و به‌طور خاص باشگاه پورتو و مهاجم ایرانی آن‌ها یعنی مهدی طارمی معطوف شده است.

نشریه گاتزتا در این‌باره نوشته است که مهدی طارمی که هم‌سن آلوارو موراتا است، در صدر فهرست بازیکنان مورد نظر میلان قرار گرفته است. طارمی در پست مهاجم نوک و شیوه‌ای بسیار مشابه به ژیرو بازی می‌کند و می‌تواند تمام کننده‌ای ایده‌ال برای سیستم ۱-۳-۲-۴ این تیم باشد. طارمی ۲۵-۲۰ گل در فصل را برای تیمش تضمین می‌کند.

مهدی طارمی فصل گذشته هم رکورد خودش را با زدن ۳۱ گل در ۵۱ بازی که ۵ مورد آن در لیگ‌قهرمانان اروپا بود، ارتقا بخشید و جالب‌تر اینکه این دو برابر شمار گل‌های آلوارو موراتا در اتلتیکومادرید بود. باشگاه پورتو از مدت‌ها پیش موضع خود در قبال فروش طارمی را مشخص و قیمت او را ۲۰ میلیون یورو اعلام کرده اما قرارداد طارمی یک سال دیگر به پایان می‌رسد.

اما تنها مشکل طارمی برای انتقال به آث‌میلان، غیراروپایی بودن گذرنامه اوست که میلان را مجبور خواهد کرد دست از خرید ساموئل چوکوئزه از ویارئال بکشد، چرا که میلان تنها برای خرید یک بازیکن غیراروپایی دیگر سهمیه دارد و باید از میان مهدی طارمی و ساموئل چوکوئزه یکی را برای تقویت خط‌هجومی خود در فصل آتی انتخاب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha