انتصاب سرپرست مرکز آموزشی درمانی حافظ شیراز

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «فریبا همتی» به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی حافظ منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در متن حکم دکتر «سید وحید حسینی» خطاب به دکتر «همتی» آمده است:

گزیده ای از نامه حضرت امیرالمومنین علی«ع» به مالک اشتر:

«ای مالک! بدان مردم به کارهای تو همانگونه نظر می کنند که تو در امور زمامداران پیش از خود و همان را درباره تو خواهند گفت که تو درباره آنها می گفتی.»

نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده سرکار به موجب این حکم و با توجه به پیشنهاد معاون محترم درمان به عنوان «سرپرست مرکز آموزشی درمانی حافظ» منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی، در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.

همچنین با توجه به اینکه مسئولیت فنی بیمارستان نیز به عهده سرکار خواهد بود، مقتضی است از طریق سامانه صدور پروانه ها اقدامات لازم را بعمل آورید.

دکتر سید وحید حسینی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

همچنین دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از زحمات دکتر «بابک حسینی» در زمان تصدی این مسوولیت تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha