معرفی فارس با زبان های بین المللی؛ زمینه ساز گسترش ارتباطات فارس _مالزی

دکتر ایمانیه گفت: با همکاری سیمای فارس و تلاشگران هنری استان، ظرفیت‌های بی‌نظیر، کم نظیر و جذاب فارس درقالب زبان‌های بین‌المللی و جلوه‌های خاص ارائه می شود تا زمینه گسترش ارتباطات فارس و مالزی در حوزه های مختلف ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در گفتگوی مجازی با علی اصغر محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی، ضمن دعوت از ایشان برای سفر به شیراز، به منظور گسترش و تقویت ارتباطات علمی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری فارس و مالزی اعلام آمادگی کرد و گفت: آمادگی داریم در زمینه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، تجاری، گردشگری و سیاحتی با کشور مالزی ارتباط گسترده و موثری داشته باشیم.

استاندار فارس افزود: کمیته ارتباطات علمی مابین دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی و صنعتی شیراز و دانشگاه‌های مالزی برای استفاده دانشجویان ایرانی مقیم مالزی و تبادلات علمی و پژوهشی تشکیل شود.

وی به ظرفیت‌های پزشکی شیراز و مالزی اشاره کرد و از این دو به عنوان مرکز هدایت بیمار نام برد و تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری و سیاحتی متنوعی در فارس و مالزی وجود دارد که می‌توان با برقراری پروازهای مستقیم از شیراز به مالزی زمینه توسعه و رشد صنعت گردشگری هر دو نقطه را فراهم کرد.

دکتر ایمانیه به حجم صادرات و واردات جمهوری اسلامی ایران و مالزی اشاره کرد و اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی صنعتی و کشاورزی استان، نقش فارس در افزایش صادرات ایران به مالزی ایفا شود.

وی ادامه داد: لیست محصولات تولیدی استان که قابلیت صادرات دارند ارائه می‌شود و با همکاری تجار و اتاق بازرگانی، شاهد افزایش صادرات از فارس به مالزی خواهیم بود.

استاندار فارس بر ضرورت ارائه مستندات و تبلیغات رسانه‌ای در معرفی بیش از پیش توانمندی‌های فارس در عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد و گفت: با همکاری سیمای فارس و تلاشگران هنری استان، ظرفیت‌های بی‌نظیر، کم نظیر و جذاب فارس درقالب زبان‌های بین‌المللی و جلوه‌های خاص ارائه می شود.

دکتر ایمانیه در پایان خواستار ادامه و گسترش همکاری‌های فارس و سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha