برگزاری آزمون الکترونیکی جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری نهمین آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آزمون جامع توجیهی بدو خدمت روز جمعه بیست و سوم تیر 1402 با حضور 671 شرکت کننده در مرکز جامع آزمون های الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار شد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» گفت: کارمندان جدید الاستخدام، مکلف هستند در 6 ماه نخست خدمت خود، در این دوره ثبت نام کنند و حداکثر در دو سال اول خدمت خود، این دوره را با موفقیت بگذرانند.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور، مجری برگزاری توجیهی بدو خدمت کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که این آزمون با همکاری و مساعدت معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیریت منابع انسانی، معاونت آموزشی و مدیریت حراست دانشگاه برگزار شد و نتایج آن نیز در یک بازه زمانی یک ماهه به صورت الکترونیکی اعلام می شود.

«طاهره گشتاسبی» مدیر منابع انسانی دانشگاه با اشاره به الزامی بودن شرکت در دوره‌ توجیهی بدو خدمت برای تمامی کارکنان جدیدالورود و شرط شرکت در سایر دوره ‌های آموزشی گفت: در نهمین آزمون الکترونیکی جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مجموع هزار و 367 نفر از کارکنان دانشگاه که از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت واجد شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند، تعداد 671 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 641 نفر در سه نوبت صبح ، موفق به حضور و شرکت در این آزمون شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha