اعزام گروه جهادی مالک اشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به پاسارگاد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد اعلام کرد؛ تابستان امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد اعزام گروه جهادی این واحد به مناطق محروم استان فارس هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، گروه جهادی مالک اشتر این دانشگاه متشکل از اساتید و دانشجویان واحد، فعالیت خود را در چندین روستای محروم از شهرستان پاسارگاد آغاز کرد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با بیان اینکه گروه جهادی مالک اشتر سال گذشته در مراسم «مهرواره برای ایران» از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه¬های استان فارس و استانداری فارس مورد تقدیر قرار گرفته است، افزود: در راستای تقویت دو مؤلفه¬ی کلیدی مورد تأکید مقام معظم رهبری یعنی ایمان و امید، در هفته¬ی پایانی تیرماه 1402 گروه جهادی این دانشگاه شامل تعدادی از اساتید و دانشجویان در عرصه¬های متنوع فرهنگی، سازندگی، تبیینی، آموزشی و سلامت با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه به مناطق محروم شهرستان پاسارگاد استان فارس اعزام شدند.
ابوذر همتی اضافه کرد: این گروه جهادی پس از تحقیقات، نیازسنجی و عرصه¬یابی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد، در زمینه¬هایی همچون دندانپزشکی، کلاس¬های مهد کودک، جهاد تبیین، مشاوره، بازی و سرگرمی، رنگ¬آمیزی و دیوارنویسی معابر و مدارس، دیوارنگاره، سازندگی و تعمیر و مرمت مشغول بکار شده است.

اعزام گروه جهادی مالک اشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به پاسارگاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha