۶۲ هکتار به زمین های غیرملی زنجان افزوده شد

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با تعیین تکلیف بیش از ۶۵ درصد پلاکهای مشمول قانون رفع تداخلات در استان ، بیش از ۶۲ هزار هکتار به زمین‌های غیر ملی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال باید وظایف خود را به صورت جدی وجهادی انجام دهند.

وی ضمن تأکید بر مبارزه با فساد بویژه در حوزه زمین خواری که از منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: مبارزه با فساد و زمین خواری از اولویت‌های دستگاه قضایی است و مهمتر از آن باید زمینه های ایجاد فساد جلوگیری کرد تا از تحمیل هرینه به مردم و بیت المال جلوگیری شود

رئیس کل دادگستری زنجان از تعیین تکلیف بیش از ۶۵ درصد پلاکهای مشمول قانون رفع تداخلات استان خبر داد و گفت: استان زنجان در این زمینه با فاصله قابل ملاحظه‌ای در کشور رتبه اول را دارد که با این اقدام بیش از ۶۲ هزار هکتار به زمین‌های غیر ملی افزوده شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به استفاده‌، از ظرفیت تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری کشاورزی گفت :بیش از دو برابر شکایت‌  ها در حوزه  تغییر کاربری طرح شده توسط جهاد کشاورزی از ظرفیت تبصره ۲ ماده ۱۰ استفاده شده که هم در هزینه و هم در کاهش ورود پرونده به محاکم بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha