رفع موانع تولید ۱۱ واحد تولیدی در استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی  استان  مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ضمن تسلیت ایام سوگواری  ابا عبدالله الحسین (ع) با تشریح فلسفه قیام آن حضرت اظهار کرد: حفظ دین و معالم آن و تکریم ارزشها ،حفظ عفت و کرامت جامعه که از نیازهای امروز جامعه  است ، از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تعامل سازنده ستاد اقتصاد مقاومتی در جهت رفع موانع تولید استان بیان کرد : ستاد اقتصاد مقاومتی  استان در پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع واحدهای صنعتی توفیقات خوبی داشته است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان با اشاره به تأکیدات  مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و تکیه بر توان داخلی گفت:  اهتمام  جدی درعمل  به فرمایشات معظم له ضمن بی اثر کردن تحریمهای دشمن در پیشرفت و  توسعه کشور  بسیار اثر گذار خواهد بود

صادقی نیارکی با اشاره به استفاده از ظرفیت بالای ستاد اقتصاد مقاومتی در بر طرف کردن موانع  واحدهای تولیدی، افزود: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

وی  توجه به مقوله هم افزایی و تلاش برای رفع موانع تولید  و شکوفایی صنعت  کشور را یک ضرورت عنوان کرد و افزود:همه باید در این شرایط تحریمی کشور متحد شویم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha