طول خطوط شبکه گاز رسانی زنجان از ۷ هزار کیلومتر گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: در سه ماهه نخست جاری با اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز به مشترکین جدید مجموع طول خطوط و شبکه گازرسانی‌شده در استان به ۷ هزار و ۸۸۰ کیلومتر رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:شرکت گاز استان زنجان درسه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ توانست بیش از ۱۰۰کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز را برای گازرسانی به روستاها و حفره‌های خالی شهرها و صنایع متقاضی گاز اجرا کند.

وی درباره توسعه شبکه گاز استان گفت: درسه ماهه نخست امسال؛ گاز زنجان برای جذب مشترکین جدید گاز، بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز به انجام رسانده است، تا مجموع طول خطوط و شبکه گازرسانی‌شده در استان به ۷ هزار و ۸۸۰ کیلومتر برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه طرح توسعه گازرسانی با اولویت بخش خانگی در مناطق روستایی استان ادامه دارد؛ افزود: با اجرای بیش از ۹۳ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در مناطق روستایی استان؛ بیش از ۹۰ درصد از شبکه گذاری انجام شده در سه ماهه نخست امسال مربوط به مناطق روستایی و سخت‌گذر است.

سلیمانی نژاد با اشاره به بهره‌مندی ۹۳.۳ درصد خانوارهای شهری و روستایی زنجان از گاز طبیعی گفت: با اتمام روستاهای در دست اجرا؛ درصد خانوار بهره مند از گاز استان به ۹۷.۷ درصد افزایش می یابد.

وی تأکید کرد: با وجود نزدیک شدن به تکمیل عملیات گازرسانی در زنجان، شرکت گاز برای بهره‌مندی مناطق باقی‌مانده استان از گاز طبیعی، تلاش مستمر و جدّی را در دستور کار دارد.

این مسئول تصریح کرد: همراه با توسعه کمّی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیّت خدمات‌رسانی و رضایتمندی مشترکین عزیز به‌ طور مستمر از مهم ترین برنامه های شرکت گاز استان زنجان است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha