کد خبر: 201615
۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
استقرار سامانه HSE در شهرداری تهران

سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) شهرداری تهران از استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) ناهید منصوری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و علی رضا محمودی مدیر کل پشتیبانی شهرداری با هدف استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران، افزود: این تفاهم نامه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع «الزام شهرداری تهران به استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست» و همچنین مصوبه برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران مبنی بر استقرار نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE-MS) در تعداد ۱۲۴ رکن شهرداری تهران به امضاء رسید.

منصوری افزود: تاکنون نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE-MS) در تعداد ۴۴ واحد سازمانی شامل مناطق ۲۲ گانه، ۱۳ سازمان و ۹ شرکت بطور کامل پیاده سازی شده و واحدهای مذکور موفق به اخذ گواهینامه شده و در حال راهبری و نگهداشت نظام مدیریتی مذکور هستند. همچنین تعداد ۵ واحد سازمانی نیز در مراحل پایانی استقرار بوده و در شرف ممیزی نهایی هستند.

وی عنوان کرد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ استقرار نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE-MS) در تعداد ۱۶ واحد تابعه در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد با احتساب اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران تعداد ۷ واحد تابعه نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اقدام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha