گفتگوی مستقیم با مردم منجر به حل مشکلات ایشان می شود

دکتر ایمانیه برضرورت ارتباط مستقیم، بی واسطه و مستمر مسئولین با مردم تاکید کرد و گفت: گفتگوی مستقیم با مردم منجر به حل مشکلات ایشان می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمدهادی ایمانیه صبح امروز، برای سیزدهمین مرتبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط الکترونیکی دولت و مردم بصورت برخط مشکلات و دغدغه‌های ۱۸ نفر از هم‌استانی های عزیز را شنید و نسبت به حل آنان دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار فارس در ابتدای این حضور، یکی از راه های ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم را دسترسی برخط از طریق مرکز سامد عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات مردم در این سیزده جلسه‌ی حضور در مرکز ارتباط الکترونیکی دولت و مردم به حوزه های اشتغال، تسهیلات بانکی و موانع موجود در ادارات و سازمان های اجرایی استان است؛ در تلاشیم در حد امکان موانع و مشکلات مردم را حل کرده و گرهی از مشکلات ایشان باز کنیم.


دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه، حضور مستقیم و بی واسطه مسولان در بین مردم از ابتدایی ترین شاخصه های حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: گفت و گوی مستقیم با مردم شاید در کوتاه مدت منجر به نتیجه قابل انتظار از طرف ارباب رجوع نشود اما با لمس مستقیم مشکل مردم مسیرهای رفع و بهبود آن را به اولویت نخست خود تبدیل خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha