تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع مدیران ارشد این معاونت، بر اهمیت ایجاد زمینه های تکریم ارباب رجوع و سرعت در پاسخگویی به مراجعان، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست هم اندیشی با بیان اینکه مجموعه سلامت فارس همواره بر احترام بیماران و تکریم ارباب رجوع تاکید دارد، گفت: رعایت اصل مهم تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی کلمه و بیش از پیش، سرلوحه خدمات در تمامی محیط های درمانی و اداری مراکز درمانی و مجموعه معاونت درمان دانشگاه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه یک نارضایتی کوچک می تواند تمامی خدمات اثربخش یک مجموعه را زیر سوال برود، تقویت ارتباط میان مردم و مسوولان را در حل مسایل و افزایش رضایت ارباب رجوع بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ارایه خدمات درمانی با کیفیت به مردم در سراسر مناطق استان، اولویت کاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمامی سطوح است.

دکتر شریفی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی ما بر تکریم ارباب رجوع تاکید زیادی شده است، بر همین اساس انتظار می ‌رود مدیران و کارکنان واحدهای مختلف درمانی رعایت این اصل را با اولویت ویژه، مورد توجه قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha