برخورد قاطع با متخلفان حوزه سلامت منجر به صیانت از اعتماد عمومی و حفظ کرامت خانواده بهداشت و درمان می شود

نخستین گردهمایی روسای شبکه های بهداشت و درمان و کارشناسان واحد نظارت بر درمان شهرستان های استان در سال جاری با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس دانشگاه با حضور در این گردهمایی از متولیان بهداشت و درمان شهرستان ها به عنوان نماینده تام ‌الاختیار مجموعه سلامت در آن منطقه نام‌ برد.

دکتر «سید وحید حسینی» با تاکید بر تقویت اراده و عزم راسخ مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای نظارت و پیگیری تخلفات حوزه سلامت افزود: بخش کوچکی از این جامعه دچار تخلف و تخطی از قانون می شوند که باید با حفظ کرامت و شأن خانواده بزرگ سلامت نسبت به پیشگیری و مواجهه با معدود تخلفات صورت گرفته با جدیت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

او تأکید کرد: تامین سلامت مردم وظیفه اصلی و ذاتی مجموعه بهداشت و درمان فارس است و ما در قبال سلامت مردم مسوول هستیم.

دکتر حسینی به مداخله گران و متخلفان حوزه سلامت نیز هشدار داد: با توجه به جایگاه حایز اهمیت حوزه سلامت با متخلفان این حوزه برخورد قاطع و قانونی متناسب صورت می گیرد.

پرداخت مطالبات مالی کارکنان سلامت از دیگر محور های سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این گردهمایی بود که در این باره گفت: در خصوص مطالبات مالی کارکنان، میزان تاخیر در پرداختی اضافه کار و کارانه کارکنان در ابتدای آذر 1400 و آغاز به کار گروه مدیریتی جدید دانشگاه، 15 ماه بوده که اکنون به سه ماه کاهش یافته است.

دکتر حسینی اضافه کرد: همچنین با 32 مورد پرداختی در زمینه کارانه پزشکان، 17 ماه تاخیر پرداخت در آذر 1400، اکنون به سه ماه کاهش یافته است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ابراز امیدواری کرد تا با تلاش تمامی همکاران در سطوح مختلف مجموعه بزرگ بهداشت و درمان استان، هموراه شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت و پیشرفت در این عرصه باشیم.

گردهمایی روسای شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان نظارت بر درمان شبکه های بهداشت و درمان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه و نمایندگان دستگاه قضایی و اداره تعزیرات حکومتی استان فارس صبح امروز دوشنبه دوم مرداد ۱۴۰۲ در سالن ابوریحان مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ولایت دانشگاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha