محدودیت ترافیکی دسته حسینیه اعظم زنجان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان زنجان، محدودیت های ترافیکی مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز ۸ محرم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سرهنگ سید حبیب موسوی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار کرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان (یوم العباس) تردد و توقف کلیه خودرو ها و موتورسیکلت ها در این روز از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم در مسیر های اعلامی ممنوع می باشد.

وی افزود : در این روز تردد و توقف کلیه خودرو ها از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان ، میدان انقلاب،صدر جهان ، بلوار آزادی، چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب،خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه خیابان های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مسدود خواهد شد، خاطر نشان کرد: علاوه بر خودرو تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی نیز در مسیر های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

موسوی بیان کرد: از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود نهایت همکاری را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمائی و رانندگی را داشته و از پارک نمودن خودرو های خود در مسیر های اعلامی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha