انتصاب  رییس پلیس راهور شهرستان لامِرد

در آیینی از تلاش های سرهنگ دارابی رییس سابق پلیس راهور شهرستان لامِرد تقدیر شد و سرهنگ نوربخش به عنوان رییس جدید پلیس راهور شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، در این مراسم که مهندس خضری فرماندار شهرستان ،سرهنگ زارع پور فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان ،الهیاری معاونت فرماندارو جمعی از پرسنل این نیرو حضور داشتند از خدمات چندین ساله سرهنگ دارابی تقدیر شد و سرهنگ نوربخش به عنوان رییس جدید پلیس راهور شهرستان معرفی شد.

مهندس خضری فرماندار لامرد گفت:شهرستان صنعتی لامرد در جنوب استان فارس با وجود کارخانه های بزرگ صنعتی و عبور بارهای ترافیکی یکی از شهرستانهای مهم در حوزه پلیس راهور است که می بایست توجه جدی به این مسیله داشته باشیم.

سرهنگ زارع پور فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان لامرد نیز با اشاره به خدمات ارزشمند پلیس در حوزه راهور از تلاش های سرهنگ دارابی مسوول پیشین این پلیس در شهرستان قدردانی کرد و سرهنگ نوربخش را به عنوان مسوول جدید معرفی کرد.

گفتنی است سرهنگ نوربخش پیش از این رییس پلیس راهور لارستان را بر عهده داشته است و سرهنگ دارابی نیز بعد از لامرد به عنوان پلیس راهور کوهچنار معرفی شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha