میانجیگری در دعوای خانوادگی منجر به قتل جوان خرمدره ای شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری را داشت به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سرهنگ آدینه لو در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تایید کرد.

وی با بیان اینکه در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضائی؛ شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت، افزود: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بودند و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی با دو نفر دیگر بودند؛ گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور می شود.

آدینه لو ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می گیرد که نهایتا به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می کند.

وی با اشاره به اعترافات قاتل بیان کرد: انگیزه قتل برابر اظهارات قاتل حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی عنوان شده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha