کتاب‌های دانش‌اموزان در حال آماده‌ سازی برای توزیع

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون ۳ میلیون و ۸۰۰ جلد کتاب درسی در پایه های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه در رشته‌های مختلف جهت توزیع میان دانش آموزان از وزارتخانه دریافت شده است.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان در سال‌های اخیر از طریق سامانه انجام می‌شود، اظهار کرد: دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دوره‌های تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش برای ثبت نام کتب درسی اطلاع رسانی لازم را داشته و مدیران مدارس و خانواده‌ها توجه مناسبی نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دارند. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه توزیع و تحویل به موقع کتب درسی در کیفیت آموزشی تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: مجموعه نظام تعلیم و تربیت در استان به دلیل اهمیت موضوع (ثبت نام کتب درسی) نسبت به این امر جدیت لازم را دارند. کمالی با اعلام اینکه در دو سال اخیر آموزش و پرورش مازندران در ثبت سفارش کتب درسی در سامانه و دریافت تحویل آن رتبه اول کشور را کسب کرد، یادآور شد: ۹۷ درصد دانش آموزان و مدیران مدرسه اقدام به ثبت سفارش کتب درسی در سامانه کردند که بیانگر جدیت و پیگیری آموزش و پرورش در این راستا است. وی با تاکید براینکه برای ثبت نام کتب درسی دانش اموزان پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم متوسطه نیاز به پیگیری بیشتری است، اظهار کرد: خانواده‌ها و مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی جدیت لازم را به کار گیرند تا به موقع کتب درسی را دریافت و تحویل دانش آموزان دهیم. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: مدارس در ثبت و سفارش کتب درسی مکمل هستند اگر جایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم کاری کنند، مدیران مدرسه در این خصوص همکاری لازم را خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha