کد خبر: 202195
۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کاهش تدریجی دمای تهران از فردا

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش تدریجی دما در سطح استان تهران از روز جمعه (۱۳ مردادماه) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در ساعات عصر و شب افزایش ابرناکی همراه با افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی استان و در مناطق مستعد گاهی با خیزش گرد و خاک و امکان انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در بخش‌های شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای امروز (پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه) افزایش نسبی دما و از فردا (جمعه ۱۳ مردادماه) کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود همچنین پیشوا، قرچک، رباط کریم با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و حداکثر دما ۳۹ و حداقل دما ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. برای روز شنبه (۱۴ مردادماه) آسمانی ابری تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید در پایتخت انتظار می‌رود و بیشترین دما ۳۸ و کمترین دما ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha