مقدمات تعطیلی زندان رجایی‌شهر در حال انجام است

مقدمات تعطیلی زندان رجایی‌شهر در حال انجام و این زندان در حال تخلیه است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان البرز در تاریخ هجدهم فروردین‌ماه، مقدمات تعطیلی زندان رجایی‌شهر در حال انجام است.

مطابق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان البرز و تأکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجایی‌شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد در حال انتقال زندانی دیگر هستند تا این زندان تعطیل شود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان اظهار کرد: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هرچه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج شود و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.

رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که در تاریخ بیست‌ویکم فروردین‌ماه برگزار شد، با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha