مقاومت در برابر حملات سایبری با امن‌افزار ایرانی

یک شرکت دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به ارائه محصولات امن‌افزاری بومی شده است که در برابر حملات سایبری مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)با توجه به حیاتی بودن مسئله امنیت سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین افزایش روزافزون تنوع تهدیدات و پیچیدگی‌های سامانه، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز دارند بتوانند امنیت سامانه‌های خود را از مرحله طراحی و سپس تولید و پس از آن استقرار و نگهداری تامین نمایند. در حال حاضر شرکت‌های دانش بنیان در حوزه امنیت تلاش می‌کنند با استفاده از دانش فنی مهندسین ایرانی، امنیت شبکه داخلی را با استفاده از نرم افزارهای بومی تامین کنند.

زهرا احمدی یکی از فعالین این شرکت دانش‌بنیان در توضیح خدمات ارائه شده به خبرنگار آنا گفت: شرکت ما در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال‌های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمان‌ها و شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

احمدی با اشاره به اینکه هردو محصول این شرکت یعنی پرتال‌های سازمانی و فضای ابری دانش‌بنیان هستند ادامه داد: این دو محصول از لحاظ امنیت در بالاترین سطح قرار دارند به طوری‌که تاکنون سابقه هیچ گونه هک را در کشور نداشتند و در حال حاضر بالغ بر هزار مشتری بر روی فضای ابری ما کار می‌کنند.

این فعال فنار ادامه داد: سرعت پایدار، امنیت بالا، قابلیت‌های پیشرفته، از ویژگی‌های منحصر بفرد پرتال سازمانی و سامانه‌های خدمات الکترونیکی این شرکت دانش بنیان هستند که در حال حاضر در بانک‌ها، دانشگاه پیام نور، سازمان استاندارد و.. استفاده می‌شود.

احمدی اظهار داشت: در بحث امنیتی پرتال نیز تدابیر و رویکردهای ویژه‌ای در طراحی پرتال سازمانی در نظر گرفته است که باعث شده پرتال‌های طراحی شده این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر برخورداری از امکانات پیشرفته، در برابر حملات سایبری نیز مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha