کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) شهریاری در خصوص عملکرد دولت در مبارزه با کرونا اظهار کرد: دولت سیزدهم با توجه‌ به مدیریتی که انجام داد، توانست در دوران شیوع ویروس کرونا واکسن را از کشورهای مختلف وارد کند.

وی تأکید کرد: این اقدام باعث شد تا بیماری کرونا کنترل، و مرگ‌ و میرهایی که روزانه در کشور حدود به ۸۰۰ نفر رسیده بود، کاهش یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت این بیماری در دولت سیزدهم باعث شد تا ایران را در رابطه‌ با کنترل بیماری کووید ۱۹، جزو کشورهای پیشرو باشد و این مهم از افتخارات دولت رئیسی به شمار می‌رود.

شهریاری در خصوص موفقیت وزارت بهداشت در حوزه دیپلماسی بهداشتی و پزشکی، بیان کرد: همکاران ما در سفرهای خارجی مانند سفر به آمریکای لاتین و آفریقا تلاش می‌کنند تا بتوانند پیشرفت‌ها و تجهیزات پزشکی کشور به ویژه در عرصه تولیدات که کارهای خوبی انجام شده را در این کشورها اطلاع‌رسانی کنند تا بازار صادرات برخی از تولیدداروهای «های‌تک» و تجهیزات پزشکی را فراهم کنند که این اقدام اثرگذار و مطلوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha