حضور ۵۰۰ ورزشکار رزمی کار در مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی زنجان

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی(عج) زنجان، گفت: مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور یادوآره سردار شهید محمد ناصر اشتری، با حضور ۵۰۰ ورزشکار بسیجی به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،رضا نجفی ظهر روز یکشنبه(۱۵ مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور یادوآره سردار شهید محمد ناصر اشتری، اظهار کرد: در راستای نشاط و امید آفرینی برای تربیت بدنی برنامه های که احصا شد در حوزه نشاط و امید آفرینی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه های این سازمان ابلاغ شده در حوزه ورزش قهرمانی  از ۱۸ مرداد ماه میزبان این مسابقات است، افزود: این مسابقات در دو رشته ووشو و تکواندو با حضور ۵۰۰ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی(عج)زنجان، با بیان اینکه افتتاحیه این دوره از مسابقات در روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار میشود، خاطرنشان کرد: پذیرش شرکت کنندگان ظهر روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه انجام می شود و همچنین وزن کشی مسابقات نیز در همان روز صورت می گیرد.

نجفی با بیان اینکه این مسابقات در دانشگاه زنجان برگزار میشود، گفت: پیش بینی میشود که تعداد شرکت کنندگان در رشته تکواندو ۳۰۰ نفر و  رشته ووشو ۲۰۰ نفر حضور داشته و به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان استان زنجان در این مسابقات گفت: در مجموع هر دو رشته ۲۲ نفر شرکا کننده از استان در این رقابت ها حضور دارند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: برگزیده نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات در تیم های ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha