پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بمناسبت روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفته و اندیشه رفیع، قلم توانا و همت والای اصحاب رسانه را موجب حمایت بی دریغ از سلامت مردم و توسعه خدمات بهداشت و درمان دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، «ابوذر پاریزی» با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار با قدردانی از همکاری های اصحاب رسانه با مجموعه سلامت استان، دقت نظر آنان نسبت به مسایل حوزه بهداشت و درمان را به مثابه توانی مضاعف برای مجموعه سلامت در ارائه خدمت به مردم عنوان کرد.

در متن پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه به این مناسبت آمده است:

فعالیت در حوزه سلامت، تلاشی بی وقفه است، ساعت ها، روزها و ایام بی انتها به هم پیوند می یابد تا موهبت حیات معنا یافته و رنج دردمندان تسکین؛ اما در این وادی پرشور، بهره مندی از نگاهی فراتر از مجموعه که رنج دردمندان را به گونه ای دیگر لمس کرده و انعکاس دهد، به مثابه توانی مضاعف و نیرویی پشتیبان است برای متولیان سلامت که فرصت را برای افزایش آگاهی و تلاش بیشتر در رفع دغدغه های مردمی فراهم آورده و پیوند مجموعه را با مردم، به عنوان مخاطبان حقیقی خدمات این حوزه، غنا می بخشد.

و مجموعه سلامت فارس مفتخر است به بهره مندی از حضور آگاهانه انسان هایی که با بهره مندی از اندیشه رفیع، در کنار قلم توانا و همت والا، توانسته اند حامی بی دریغ سلامت جامعه و تسهیل گر توسعه خدمات در این عرصه از سویی و چشم بینای متولیان سلامت از سویی دیگر باشند.

تلاشی پرثمر و با برکت که تنها به واسطه بینش غنی و رویکرد انسان دوستانه این عزیزان در انعکاس شفاف مسایل حوزه بهداشت و درمان، به عنوان یک نیاز حیاتی جامعه میسر گردیده و این موهبتی ارزنده است، از آن خبرنگاران شریف و متعهد.

در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، این همت ارزنده شما عزیزان پرتلاش را ارج نهاده و قدردان اهتمام بی وقفه شما در آگاهی بخشی نسبت به اولویت های سلامت به جامعه و انتقال دغدغه های شایسته مردمی به مجموعه دانشگاه هستم؛ همچنین گرامی می داریم یاد و نام بلندآوازه شهید «محمود صارمی» شهید ارجمند عرصه اندیشه و خبر را که الگویی فاخر از قداست قلم را به تصویر کشید.

با تبریک این روز به تمامی اصحاب خبر و اطلاع رسانی، به ویژه خبرنگاران ارجمند حوزه سلامت، امید است به پاس تلاش متعهدانه شما عزیزان در عرصه خطیر رسانه که امروزه پیشتاز توسعه جوامع است، مسیر توسعه روزافزون ایران عزیزمان همواره پرفروغ و پرچم اندیشه، پراهتزاز بماند.

مهندس ابوذر پاریزی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha