توزیع  بیش از ۴۷ هزار تن آرد در سطح استان زنجان 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در طی ۴ ماهه اول سال جاری  ۴۷ هزار و ۴۵۹ تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به اینکه در طی ۴ماهه اول سال جاری ۴۷ هزار و ۴۵۹ تن آرد به واحد های خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان  توزیع شده است، اظهار کرد: این آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی توزیع یافته است.

وی افزود: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم زنجانی رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،با اشاره به اینکه ۸۴۳ تن آرد خام روستایی در چهارماهه اول سالجاری توزیع شده است، بیان کرد: برای بیش از ۱۱۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

زمانی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار و ۳۸۷ تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

این مسئول اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد تولید، توزیع و مصرف آرد یارانه ای واحدهای نانوایی به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.

انتهای پیام/نوری
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha