تلاش های پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی لامرد ستودنیست

آزاد امام جمعه لامرد در جمع اصحاب رسانه گفت: اجرای اردوی راهیان پیشرفت در لامرد ماحصل تلاش های خبرنگارانی همچون مرحوم حیاتی است که مخلصانه اخبار این منطقه را انتقال می دادند را باید ستود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران لامردی نسبت به برگزاری این مراسم انتقاد کرد و گفت: مجلس تجلیل از خبرنگاران خیلی سنگین و همراه با رودربایستی است که این مراسم باید باکیفیت تر برگزار می شد و چه خوب بود که جلسه امشب کمی شیرین تر برگزار، تا به کام همه شیرین می شد.

وی با بیان این مطلب که خبرنگاران سوتی زیاد دارند افزود: جلسه خبرنگاران جلسه خشک و تو خالی ست و باید در قالب بهتری همراه با پذیرایی و بگو و بخند و مستندی از سوتی های خود خبرنگاران در قالب یک فیلم مستند تهیه، تا جذاب تر برگزار و مدیریت میشد.

وی تصریح کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که معروف به دهکده جهانی و عصر اطلاعات است، همه مردم خبر می شنوند و یا خبر را انتقال می دهند و هر کس به نوعی خبرنگار است و در این فضای رسانه ای دنیا که به انواع مختلف انسان ها بازیچه دست رسانه ها شده اند به نوعی در انتشار خبر دخیل هستند.

وی در همین زمینه افزود: در این عصر خبرنگاری موفق است که نگاهش به اخباری که در عالم در حال رقم خوردن است یک نگاه وسیع و بلند و جامع باشد.

رئیس شورای فرهنگ شهرستان لامرد اذعان کرد: خبرنگاری موفق است که محله ای فکر نکند، و اگر اینچنین شد هیچ وقت خبرش انتقال پیدا نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می بینیم منطقه ما پیشرفت داشته و حال در کشور بعنوان منطقه اردوی راهیان پیشرفت انتخاب می شود ماحصل تلاش های خبرنگارانی همچون مرحوم حیاتی است که مخلصانه اخبار این منطقه را انتقال داده و می دادند.

وی اذعان کرد: در آن زمانی که لامرد با کمبود امکانات مواجه بود افرادی همچون شهید مرتضی کرمی، حاج علی کرمی و اقای عبدالعلی بدیعی بعنوان پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی با تلاش و جدیت و عشق وعلاقه زحمات فراوانی را در این عرصه متحمل شدند.

حجت الاسلام آزاد افزود: پیشکسوتان عرصه خبر لامرد اخبار را با نگاه جامع و دقت بالا می دیدند و به استان و مرکز کشور مخابره تا به خوبی دیده شود و شما خبرنگاران باید خبرها را جامع تر ببینید.

وی گفت: در منطقه خبر خوب کم نداریم، اما در بازنشر آن کم کاری می شود و تک تک خبرها با نگاه حداقلی پوشش داده می شود.

امام جمعه لامرد در پایان جمع بندی سخنان خود در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که تریبون نمازجمعه در اختیار نمازگزاران نمازجمعه است اظهار کرد: اخبار محرمانه و مسائل اجتماعی و ... را به ما بگویید و اگر دغدغه ای است که باید گفته شود به گوش ما برسانید و در این زمینه به ما کمک کنید.

خبرنگار/ محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha