حفظ نظام در گرو اطاعت از ولایت فقیه است/برگزاری جام ولایت بسیج در زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است که حفاظت از این نظام در گرو اطاعت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه(۱۹ مراددماه)در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشو و تکواندوی قهرمانی بسیج برادران کشور(جام ولایت)به میزبانی استان زنجان، با بیان اینکه ملت ایران در سایه پیروی از ولایت توانستند پوزه همه استکبارگران را به خاک بمالند، اظهار کرد: وصیت همه شهدا و حاج قاسم سلیمانی به مردم این است که جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها نیز می‌ماند.

وی، با اشاره به فرموده امام (ره)،حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، افزود:حفظ این نظام در گرو اطاعت از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با یادآوری اینکه بسیجیان گنجینه ارزشمند کشور ما هستند، افرود: امام راحل تاکید داشتند که اگر از پشتیبانی بسیج غفلت شویم به کمین جهان‌خواران خواهیم افتاد.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: بسیجیان کشور ما علاوه بر میادین ورزشی در خدمت به مردم در حوزه جهاد آبرسانی و دیگر حوزه‌های محرومیت‌زدایی نیزحضور فعال دارند.

حفظ نظام در گرو اطاعت از ولایت فقیه است/برگزاری جام ولایت بسیج در زنجان

جام ولایت بهترین سیمای اقتدار بسیجیان

در ادامه محرم نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی موجب توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در سراسر کشور است گفت: قهرمانان ورزشی به واسطه به اهتزار درآوردن پرچم ایران، نعمت و برکت برای نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم قدردان زحمات ورزشکاران و قهرمانان هستند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام ولایت بهترین سیمای اقتدار بسیجیان است،، افزود: این مسابقات با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار بسیجی از ۲۷ استان در دو رشته ووشو و تکواندو در بخش برادران طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور خاطرنشان کرد:
نفرات اول تا سوم این دوره مسابقات از طریق فدراسیون‌های مربوط به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha