دوره توانمندسازی مسوولین جهادی برگزار شد/تدوین بانک اطلاعاتی محرومین و خیّرین محلات

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولین قرارگاه‌های عملیات جهادی خراسان‌جنوبی برای ۶۵ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مهدی هنری ظهر امروز در دوره آموزشی و توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های عملیات جهادی خراسان‌جنوبی با عنوان "شهید سلیمانی"، اظهار کرد: باتوجه به رویکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ و برای تقویت قرارگاه‌های جهادی امروز دوره آموزشی و توانمندسازی شهید سلیمانی برای آموزش مسوولین قرارگاه‌های عملیات جهادی و مسوولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها با حضور اساتید کشوری در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سازمان بسیج سازندگی کشور مقرر شد در سال جاری قرارگاه‌های جهادی محلی، منطقه‌ای و ملی را فعال کنیم و فعالیت گروه‌های جهادی در سطح استان را در قالب قرارگاه‌های جهادی انجام دهیم.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده در خراسان‌جنوبی قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای در محلات و شهرستان‌ها ایجاد و ظرفیت‌های هر محله و شهرستان را شناسایی کنند تا برای حل موضوع هر محله و شهرستان به صورت مسجد محور کارها پیش برود.

هنری عنوان کرد: در این راستا ارتقا و تعامل قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای را شاهد خواهیم بود که باعث پشتیبانی اجرای حرکت‌های جهادی نیز خواهدشد.

وی با بیان اینکه ۶۵ نفر در این دوره توانمند سازی شرکت کردند، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی محرومین و خیّرین هر محله تدوین شده است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با پشتیبانی که از مرکز صورت خواهد گرفت امسال تجهیز قرارگاه‌های جهادی پهنه‌ای را خواهیم داشت و به مرور کار تجهیز قرارگاه‌های محلی و منطقه‌ای انجام خواهد شد تا با پشتیبانی بهتر بتوانند کار گروه‌های جهادی را پیش ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha