سند قطعی بیمارستان بهمن به نام سپاه فعلا صادر نشده است

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، گفت:با وجود خرید بیمارستان بهمن توسط سپاه فعلا سند قطعی به نام سپاه صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار نفر در مقابل دشمن مجاهدت و در مقابل دنیا دفاع کردند،اظهار کرد: امروزه در جنگ ترکیبی قدرت رسانه ای دشمن با تمام توان وارد نبرد با نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ چنین نبوده بطوری که در حوادث سال گذشته جنگ روانی و رسانه ای دشمن را شاهد بودیم که در بالای این خاکریز و جنگ روانی دشمنان رسانه ها باید با قلم و نگاهشان در مقابل این تهاجم مقابله و ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: این قلم‌ها هستند که شهدا را ساختند و به جهانیان معرفی کردند و این  رسانه است که باید جوانان را در ایمان و اعتقاد دینی، روحیه جهادی، دفاع و... تربیت کند.

سردار کرمی با بیان اینکه این رسانه ها اثر بخش در تمامی امور هستند و این رسالت بر دوش اهالی رسانه است، افزود: خبرنگاران با مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی در تلاش هستند تا واقعیت ها را به هموطنان منعکس کنند که این راه راه شهدا است.

سند قطعی بیمارستان بهمن به نام سپاه فعلا صادر نشده است

وی در ادامه در خصوص خرید بیمارستان بهمن در پاسخ به خبرنگاران بیان کرد: سپاه قبل از خرید بیمارستان بهمن به دنبال ساخت یک بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به مردم در استان بود بطوری که مصالح ساخت نیز خریداری شده بود که مسئولین استان و پزشکان طی بررسی ها پیشنهاد خرید بیمارستان شد و موافقت خرید بیمارستان توسط سپاه کل اخذ شد.

وی تصریح کرد: با وجود خرید بیمارستان بهمن توسط سپاه فعلا سند قطعی به نام سپاه صادر نشده است و خدمات ارائه شده فعلا به روال قبلی است که پس از سند قطعی اقدامات و تصمیمات  لازم در خصوص تعرفه ها و خدمات را انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در  پاسخ  به سوال دیگر خبرنگاران در خصوص نقش سپاه در حوزه عزل و نصب مدیران گفت: ما در انتصابات مدیران استان مطلقا دخالت نکرده ایم و دخالت نمی کنیم  ولی استعلام مدیران طبق ضوابط قانونی است.

سردار کرمی با بیان اینکه اگر جایی نقاط ضعف و قوتی باشد در شورای تامین مطرح می کنیم،افزود: سپاه برای خودش وظیفه می‌داند که طبق منویات مقام معظم رهبری به دولت ها در هر زمینه ای کمک کند.

بیان واقعیت ها و دستاورد نظام نیازمند تبیین است

در ادامه این نشست ،حجت السلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار المهدی(عج) زنجان، با بیان اینکه به اعتقاد بنده حرفه خبرنگاری کار و حرفه نبوده بلکه یک رسالت است، اظهار کرد: کار انبیا و شهدا رسالت بوده و یک وظیفه بالایی است و این رسالت به نوعی تکلیف بشمار میرود که باید ادا شود.

وی افزود: در حماسه کربلا حضرت زینب(س) در انتخاب جملات و واژه‌ها موجب حماسه‌آفرینی شد و تیترهایی انتخاب کرد که ماندگاری کربلا را تضمین کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار المهدی (عج)زنجان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در جهاد تبیین نقش سازنده‌ای دارند، خاطرنشان کرد:امروز بیان واقعیت، دستاوردهای انقلاب، تاریخ و هجمه‌های دشمن نیازمند تبیین است و این بدست خبرنگاران عملی خواهد شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha