رویش های انقلاب از جنس شجاعت و نوع دوستی هستند

با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، از فرزاد بادپا که با اقدام به موقع و شجاعانه خود فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر ایمانیه در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان عزیز ما و رویش های انقلاب، اینگونه الگوهایی از شجاعت و نوع دوستی هستند که توجه شان به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به نجات هم نوعان خودشان بیشتر فکر می کنند.

استاندار فارس افزود: خداوند در بین همه اقشار و در همه زمان ها الگوهایی قرار می دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط مساعد نبود یا حجتی نداشتیم.

وی ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه امروز، ارگان های مختلف درخواست می کنند که آقای بادپا کارمند آن مجموعه شود. ایشان بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کرده و صرفا به دلیل انجام وظیفه، خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.

استاندار فارس اظهار کرد: سازمان ها و مجموعه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیروی زمینی ارتش و وزارت کشور برای به استخدام درآوردن این جوان شجاع و نوع دوست اعلام آمادگی کرده‌اند.
دکتر ایمانیه افزود: البته پیش از تشکر از وی باید از مادر او قدردانی کرد که یک شیرمرد را تربیت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha