رنج سنی ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات نشان از امیدواری جوانان به آینده کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی رنج سنی ثبت‌نام ‌کنندگان در انتخابات را بین ۳۰ تا ۴۵ سال عنوان کرد و گفت: این رنج سنی نشان می‌دهد که جوانان ما پایبند به نظام و امیدوار به آینده هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان، با اشاره به دو انتخابات مهم در پایان امسال، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی یکی از محورهای مهم را انتخابات قرار داده و امپراطوری او همواره در راستای سم‌پاشی و سیاه‌نمایی فعال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: گرچه مشکلات اقتصادی در جامعه لمس می‌شود اما در مجموعه نظام و دولت سیزدهم انصافا توفیقات بزرگی داشته‌ایم و پروژه‌ها و زیرساخت‌های خوبی فراهم شده است.

طالبی بیان داشت: در دولت سیزدهم طرح‌های جدید کمتر مورد توجه بوده اما اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از هر زمان تعیین تکلیف شده است.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم با شرایطی دولت را تحویل گرفت که نه تنها خزانه خالی بود و با کلی بدهی تحویل داده شد بلکه در پایان دولت دوازدهم خواسته یا ناخواسته تعهدات بالایی برای دولت بعدی ایجاد شده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از طرح‌هایی که روی زمین مانده بود و سایر دولت‌ها جرعت نزدیک شدن به آن را نداشتند، در دولت سیزدهم کلید خورده است.

طالبی افزود: در حوزه بین الملل نیز توفیقات بالایی داشتیم و تفاهم‌نامه‌های موثری به امضا رسیده و با عضویت ایران در شانگهای اثراتش را به زودی خواهیم دید.

طالبی تصریح کرد: راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی بود که در دولت سیزدهم اعتبار گرفت.

وی با اشاره به خشکسالی‌های ۲۵ ساله ممتد در استان، گفت: انتقال آب از دریای عمان از دیگر پروژه‌های عظیم در دولت سیزدهم است.

طالبی گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد استان از پوشش موبایلی و مخابراتی و ۷۰ درصد از پوشش اینترنت برخوردار است.

وی ادامه داد: در حوزه کارگری نیز اتفاقات خوبی افتاده و قوانینی که به ضرر کارگر است در دست اصلاح می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تشکل‌ها باید این توفیقات را برای کارگران بازگو کنند و به آنها آگاهی بدهند.

طالبی تاکید کرد: برای ایجاد مشارکت بالا در انتخابات نیاز نیست اقدامات انجام شده را با غلو یا دروغ بازگو کنیم بلکه بیان واقعیت‌ها خود کارساز است.

وی بیان داشت: مردم نارسایی‌ها را از اصل نظام تفکیک می‌کنند و این موضوع در حماسه‌های ملی و مذهبی دیده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس، گفت: در دوره قبل تعداد ۱۲۶ نفر برای انتخابات ثبت نام کردند که این رقم در انتخابات پیش‌رو به ۴۷۸ نفر رسیده و رشد چهار برابری را نشان می‌دهد.

طالبی همچنین رنج سنی ثبت‌نام کنندگان در انتخابات پیش‌رو را بین ۳۰ تا ۴۵ سال عنوان کرد و افزود: این رنج سنی به این معنا است که جوانان ما پایبند به نظام و امیدوار به آینده هستند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های در دستور کار دولت، مشکلات اقتصادی به زودی برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخاطر خون شهدا وظیفه داریم برای احیای ارزش‌های نظام، کار تبلیغی، تبیینی و جهادی انجام دهیم تا مردم واقعیات را متوجه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha