ترویج تکنیک‌های حل مسئله در خانواده‌ها ضرورت دارد

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکنیک‌های حل مسئله را باید در خانواده‌ها رواج دهیم تا جوانان در مواقع بروز مشکلات، راه‌حل را بدانند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مهدی قناد در آیین افتتاحیه سومین دوره تربیت مربیان خانواده "حدیث زندگی" در بیرجند، اظهار داشت: تکنیک‌های حل مسئله را باید در خانواده‌ها رواج دهیم تا جوانان در مواقع بروز مشکلات، راه‌حل را بدانند.

وی افزود: افزایش نشاط و نقشی که دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی می‌تواند داشته باشد و روابط عاطفی زوجین باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هدف از برگزاری این دوره شناسایی و ساماندهی راهنمایان ازدواج و خانواده در سراسر استان و ارتقای دانش راهنمایان خانواده در زمینه طرح مباحث خانوادگی با رویکرد اسلامی عنوان کرد.

قناد تصریح کرد: در این دوره حدود ۲۸۵نفر شناسایی شدند که بر اساس مصاحبه‌های علمی و تخصصی انجام شده ۸۷ نفر از این تعداد در این دوره شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی حدیث زندگی به مدت دو روز در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود و فراگیران در انتها گواهینامه معتبر از وزارت ورزش و جوانان را دریافت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha