تمرکز و اولویت ارائه خدمات شهرداری زنجان در مرز مهران است

شهردار زنجان با اشاره به صدور ابلاغیه وزارت کشور برای فعالیت شهرداری زنجان در مرز مهران و تمرچین گفت: باتوجه به عبور ۹۹ درصدی زائرین زنجانی از مرز مهران تمرکز و اولویت شهرداری زنجان  بیشتر در این مرز خواهد بود ولی در مرز تمرچین نیز خدمات ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان روز سه شنبه(۳۱ مرداد ماه) در ابتدای جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، با اشاره به لایحه دو فوریتی مرز تمرچین اظهارکرد: بابت فعال سازی مرز تمرچین برای زائرین بر اساس تکلیف شهرداری زنجان در نظر دارد که ۳۰۰ میلیون تومان بابت کمک به احداث سرویس های بهداشتی و حمام در مرز تمرچین اقدام کند.

تمرکز و اولویت ارائه خدمات شهرداری زنجان در مرز مهران است 

در ادامه علیرضا فیروزفر با بیان اینکه استان زنجان از طرف وزارت کشور به عنوان استان معین مرز تمرچین در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باتوجه به فعالیت خوبی که استان زنجان در سال گذشته در مرز مهران داشت در سال جاری ابلاغیه از سوی وزارت کشور برای فعالیت در مرز مهران و تمرچین صادر شد.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی ما برای ارائه خدمات به سمت مرز مهران کشیده شد، افزود: در مرز تمرچین تا سقف مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان توافق شد که به کمک استان آذربایجان غربی داشته باشیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان بصورت مشترک با دو موکب مجهز قطیر العبرات و احرار الحسین در ورودی مهران و خط مرزی خواهیم داشت، اظهار کرد: خدمات شهری شهرداری زنجان نیز به مرز مهران اعزام میشوند و اتوبوس های مورد نظر نیزبه مرز اعزام میشوند ولی در مرز تمرچین نیز خدمات ارائه خواهد شد اما باتوجه به عبور ۹۹ درصدی زائرین زنجانی از مرز مهران تمرکز و اولویت شهرداری زنجان  بیشتر در این مرز خواهد بود.

تامین زیرساخت های آرامستان ادامه دار است

در ادامه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان نیز منصور مرادلو با بیان اینکه از سال گذشته شورای شهر پیگیر خرید آمبولانس برای آرامستان بود، اظهار کرد: چرا که برخی از فوتی ها نیاز به انتقال به شهرهای دیگر دارد که ضرورت ایجاد آمبولانس یخچال دار را می طلبید که در این راستا اقدامات کار توسط شورا انجام شد. 

وی باتوجه به اینکه در گذشته در آرامستان مشکلاتی وجود داشت، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در طی چند سال اخیر شاهد زیرساخت ها و عملیات عمرانی در آرامستان هستیم که این خدمات همچنان ادامه دار است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته ماشین آلات خوبی در حوزه خدمات شهری و معاونت عمرانی خریداری شد، بیان کرد: یکی از ماشین آلاتی که ضرورت دارد داشته باشیم جرثقیل است که عموما نیاز بود که اجاره کنیم که این ماشین خریداری شد که نیاز به نصب جرثقیل دارد و چند ماهی است که در محل سازمان سیما منظر مسقر شده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha