افتتاح ۳ هزار و ۷۳۸ واحد مسکن ملی در استان زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: در هفته دولت سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،اصغر اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته دولت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در قالب مسکن حمایتی،بازآفرینی،خودمالکی،گروه ساخت،روستایی و جوانی جمعیت افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث ۵۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کوی ثمین به تعداد ۳۰۴ واحد در هفته دولت افتتاح خواهد شد،اظهار کرد: پروژه ۵.۵ هکتاری غرب کوی فرهنگ زنجان به تعداد ۴۸ واحد بوده که ۱۶ واحد مسکونی به مرحله افتتاح رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه ۱۱۰ واحد مسکونی از پروژه  m۶ در هفته دولت افتتاح می شود،گفت: همچنین۳۹۲ واحد از پروژه برکت( کوی نصر) و ۱۶ واحد مسکونی هم از پروژه صائین قلعه فاز یک طی این هفته افتتاح می شود.

۱۵۰۰ واحد مسکونی در قالب بخش روستایی در استان زنجان افتتاح می شود 

اسماعیلی با بیان اینکه  طی هفته دولت در قالب بخش روستایی هم یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان زنجان افتتاح می شود،تاکید کرد: همچنین در بخش بازآفرینی ۴۰۰‌ واحد مسکونی ،در بخش خودمالکی (بخش خصوصی ) ۲۵۰ واحد مسکونی و گروه ساخت نیز ۳۵۰ واحد افتتاح خواهد شد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای طرح قانون جوانی جمعیت پای کار است و مدیریت لازم را دارد،گفت: در این راستا طی هفته دولت نیز ۴۰۰  قطعه زمین  به واجدین شرایط این طرح تخصیص داده می شود.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha