درآمد تمام پزشکان نجومی نیست

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: با توجه به درآمد بالای برخی پزشکان در سطح کشور و استان، این دیدگاه در مردم ایجاد شده است که تمامی پزشکان دارای درآمد بالایی هستند در حالی که این موضوع در خصوص تمام پزشکان حقیقت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، دکتر مشهود تقیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت و بسیج زنجان ضمن تبریک روز پزشک، با اشاره به افزایش نیاز های جامعه در حوزه درمان، اظهار کرد: خوشبختانه امروزه شاهد ارائه خدمات درمانی و بهداشتی گسترده پزشکان در تمامی مناطق روستایی و شهری در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه پزشکان با توجه به گستردگی کار در حوزه درمان در مناطق محروم نیز حضور فعال دارند،افزود: این پزشکان بدون هیچ چشم داشتی در جهت خدمت به مردم دردر قالب گروه های جهادی و خیریه ها در حال خدمت رسانی هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه برخی از پزشکان همواره در کارهای خیر همیشه ثابت قدم هستند،تصریح کرد:این قشر زحمتکش همواره حامی مردم بوده و همچنین این  پزشکان استان در اقدامات فرهنگی و تقویت باورهای دینی پیشرو هستند.

تقیلو با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در استان  ،گفت: آغاز اجرای این طرح در استان در شهرستان خدابنده بوده که به مرور در سایر شهرستان ها نیز انجام خواهد گرفت تا هر فرد ایرانی دارای یک مراقب سلامت باشند.

وی اظهار کرد: سعی داریم فرهنگ قدیمی و سنتی  پزشکی را که مورد مطلوب مردم است را در جامعه پزشکی ادامه دار کنیم،چرا که هدف ما ارائه خدمات به مردم به بهترین شکل است.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات پزشکان در استان،بیان کرد: متأسفانه باتوجه به ارائه روزانه خدمات مختلف پزشکان در حوزه درمان، این  اقدامات هیچگاه در جامعه بیان نمیشود، اما زمانی کوچکترین خطا در حیطه پزشکی اتفاق می افتد کل جامعه پزشکی از سوی رسانه ها و محافل مورد هجمه عمیق و جوسازی مجازی و حقیقی قرار میگیرند و تمامی ارائه خدمات را زیر سوال قرار میدهند که این موضوع مهمترین مشکل پزشکان است.

تقیلو با اشاره به درآمد پایین برخی از پزشکان در استان گفت: برخی از پزشکان در کشور و استان درآمد بالایی دارند و این دیدگاه در مردم ایجاد شده است که تمامی پزشکان دارای درآمد بالایی هستند در حالی که این موضوع در خصوص تمام پزشکان حقیقت ندارد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha