کد خبر: 203157
۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
از هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران چه خبر؟

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه اعلام کرد که ریاست جمهوری امسال طرح ویژه‌ای برای روز خبرنگار دارد و قرار است مبلغی را به عنوان هدیه به این قشر پرداخت کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال به مناسبت روز خبرنگار، هدیه‌ای ۴۰۰ هزار تومانی به حساب تمام خبرنگاران فعال در رسانه‌های رسمی کشور واریز کرد. در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که ریاست جمهوری نیز امسال طرح ویژه‌ای برای روز خبرنگار دارد و مبلغی را به این هدیه اضافه می‌کند.

ابتدا اعلام شد که مبلغ هدیه رئیس جمهور ۲ میلیون و پانصد هزار تومان است و سپس این مبلغ به ۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرد. مبلغی که هنوز هم پرداخت نشده و خبرنگاران همچنان چشم‌انتظار این هدیه هستند. «ایمان شمسایی» مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ درباره پرداخت نشدن این هدیه به خبرنگاران و مبلغ دقیق آن توضیحاتی را به خبرنگار آنا ارائه کرد.

شمسایی در این‌باره گفت: روز خبرنگار ۴۰۰ هزار تومان به آن دسته از اهالی رسانه که شماره شبا در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کرده بودند، پرداخت کردیم. همان روز مشخص شد که این مبلغ برای گروهی از خبرنگاران که مدارک بانکی‌شان کامل نیست، پرداخت نشده است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ افزود: روزهای اخیر این فرصت در اختیار آن گروه از خبرنگاران قرار گرفته که شماره شبای خود را ثبت کنند. زمانی که این کار نهایی شد و مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای آن گروه ریخته شده، مابقی مبلغ که توسط رئیس جمهور قول آن داده شد برای همه خبرنگاران عضو پرداخت می‌شود.

وی درباره هدیه رئیس جمهور هم گفت: آقای رئیس جمهور گفتند که رقم ۴۰۰ هزارتومانی را پنج برابر می‌کنند و مابقی مبلغ را اضافه می‌کنند که هدیه خبرنگاران به ۲ میلیون تومان برسد. بعد از تکمیل مدارک همه خبرنگاران و تأمین اعتبار از سمت ریاست جمهوری، مابقی هدیه روز خبرنگار به همه خبرنگاران پرداخت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha