کد خبر: 203271
۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران

جانشین پلیس راهور فراجا از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سردار سید تیمور حسینی در حاشیه بازدید از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران گفت: تا صبح امروز شاهد تردد سنگین در جاده‌های منتهی به مرز مهران بودیم اما از امروز صبح، حجم ترافیک کم شده و اکنون مشکلی ترافیکی در جاده‌ها نداریم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران بیان کرد: ۷۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران پر شده است و جا برای پذیرش زائران در روزهای آتی کم است.

حسینی افزود: با توجه به حجم ترددهایی که به سمت مرز مهران وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود تا فردا ظرفیت پارکینگ تکمیل شود.

وی به موج بزرگ مسافران و زائران عتبات در روز و شب گذشته (جمعه سوم شهریور) اشاره کرد و گفت: تا به امروز این بزرگترین موج زائران بود که بیشترین آن در مرز مهران تجربه شد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: ترافیک شب گذشته در مسیر مرز مهران با حضور به موقع و در صحنه پلیس راهور مدیریت شد، اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده و به خصوص روزهای پایانی نزدیک به اربعین میزبان موج‌های سنگین‌تر ترافیکی باشیم

حسینی در ادامه به وضعیت ترافیکی سایر مرزهای اربعینی اشاره و توصیه کرد: وضعیت ترافیکی در مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه عادی و روان است و همچنین ظرفیت و تسهیلات در همه مبادی مرزی یکسان است لذا برای جلوگیری از معطلی زائرین اربعین حسینی پیشنهاد می شود که از مبادی خلوت‌تر تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha