پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مناسبت روز داروساز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن پنجم شهریور، روز داروساز، همت و تلاش فعالان این عرصه را در ارتقای سلامت جامعه، ارج نهاد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت روز داروساز، بر اهمیت تلاش در مسیر پیوند هر چه بیشتر دانش و صنعت در حوزه داروسازی فارس با هدف بهره مندی حداکثری مردم، تاکید کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

از جمله عرصه های افتخار و مباهات مجموعه سلامت فارس در طی قریب به هشت دهه پیشینه غنی آکادمیک، بهره مندی از حضور اساتید و نام آوران ارزشمند در عرصه های مختلف حوزه سلامت است که بی تردید یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین این عرصه ها را می توان، داروسازی برشمرد.

جایگاهی رفیع که از دیرباز تا کنون، مرهون حضور انسان هایی پویا، توانمند و علاقه مند به دانش و اندیشه و هدایت شایسته آن در مسیر سلامت جامعه، به واسطه علم داروسازی بوده و الگوهایی ارزنده را فرا روی دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه قرار داده است.

پنجم شهریور، زادروز یکی از نامداران ایرانی در عرصه های جهانی، حکیم محمدبن زکریای رازی، دانشمند و داروساز فرهیخته ایرانی، یادمانی شایسته است برای پاسداشت همت و تلاش همکاران شریف عرصه داروسازی که با یقین به اهمیت وادی خطیری که برای خدمت به بشریت برگزیده اند، دانش و اندیشه را چراغ راه خویش ساخته و سلامت را موهبتی دست یافتنی می سازند بر آلام دردمندان.

با تبریک این مناسبت ارزشمند به تمامی اساتید، داروسازان و دانشجویان محترم رشته داروسازی، امید است ممارست سازنده شما عزیزان در این مسیر، راهی پرثمر باشد در حیات و شفای بیماران و توسعه و تعالی این عرصه خطیر در ارتقای سلامت جامعه.

امیدوارم شما اساتید و دانشجویان پرتلاش حوزه داروسازی، پیوند هرچه بیشتر دانش و صنعت داروسازی را به عنوان رویکردی مهم در مسیر توسعه روزافزون این عرصه مورد توجه قرار داده و مردم شریف ایران عزیزمان و فارس پرافتخار، از این موهبت ارزنده، بیش از همیشه بهره مند باشند.

سعادت و سلامت روزافزون شما عزیزان را از درگاه پرمهر ایزدی خواستار بوده و همت رفیعتان را صمیمانه ارج می نهم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha